رنگ مناسب لباس با پوست روشن و سبزه چیست ؟

رنگ مناسب لباس با پوست روشن و سبزه چیست ؟

رنگ لباس مناسب با پوست شما چیست ؟ افراد با پوست سبزه بهتر است از چه رنگ هایی در پوشش خود استفاده کنند؟ رنگ لباس مناسب با پوست سفید شامل چه رنگ هایی است؟ پوشیدن لباس های شیک با رنگ های زیبا و دلنشین مورد پسند همه افراد است. هنگامی که در حال گشت و گذار در فروشگاه های لباس هستید، ممکن است تعداد زیادی از مدل های متنوع لباس مورد پسند شما واقع شوند. اما مسئله مهم این است که رنگ لباس نیز به اندازه مدل و طراحی آن اهمیت دارد. در مقاله چرخه رنگ در لباس چگونگی قرار گرفتن رنگ های مختلف را بیان کرده و توضیح دادیم که بهتر است از کدام رنگ ها در کنار یکدیگر استفاده کنید. اما آیا ترکیب کردن رنگ ها به صورت صحیح برای خوش پوش بودن شما کافی است؟ قطعا پاسخ این سوال منفی است. چرا که رنگ لباسی که انتخاب می کنید، علاوه بر لباس های دیگر باید با پوست شما نیز مناسب باشد. در این مقاله درباره انتخاب رنگ لباس مناسب با پوست تیره، روشن و… توضیحاتی ارائه می شود که با مطالعه آن ها، از این پس می توانید از بهترین و مناسب ترین رنگ ها استفاده نمایید.

 

جدول رنگ لباس مناسب با پوست

در تصویر زیر، جدولی را مشاهده می کنید که رنگ های مناسب و نامناسب برای هر رنگ پوست را به شما معرفی می کند. باید بدانید که این لیست از نظر علمی ثابت شده نیست و رنگ لباسی که هر شخص انتخاب می کند، کاملا سلیقه ای است. اما اگر می خواهید لباس هایی با بهترین رنگ انتخاب کنید، می توانید از این جدول به عنوان یک راهنمای کلی استفاده کنید. بنابراین اگر رنگ مورد علاقه شما در طیف رنگ های نامناسب پوست شما قرار دارد، می توانید آن را با ترکیب سایر رنگ ها، به استایل خود اضافه کنید و حتی می توانید با آزمایش طیف گسترده ای از رنگ ها، رنگ مناسب پوست خود را بیابید.

جدول رنگ لباس مناسب با پوست

 

قدم اول در انتخاب رنگ مناسب پوست شما، شناخت رنگ پوستتان است. در جدول زیر چهار رنگ اصلی پوست به تصویر کشیده شده است که احتمالا رنگ پوست شما یکی از آن ها و یا نزدیک به یکی از آن ها می باشد. چنانچه رنگ پوستتان بین دو چهره از آن ها است، می توانید از هر دو طیف رنگی استفاده کنید. 

 

رنگ لباس مناسب با پوست روشن


اگر چهره شما به رنگ پوست کونان اوبراین (Conan O’Brien) که یکی از شخصیت های مشهور آمریکایی است، می باشد. بهتر است روی رنگ های روی رنگ های خاکی گرم ، تن های هلو ، قرمز، سبز روشن و آبی روشن تمرکز کنید. در مقابل از پوشیدن رنگ های سفید و سیاه یک دست خودداری کنید. چرا که این رنگ ها، چهره شما را بی روح نشان می دهند.

رنگ لباس مناسب با پوست روشن

اگر پوست شما همرنگ پوست جاستین تیمبرلیک (Justin Timberlake) ، یکی از بازیگران مشهور آمریکایی ، است؛ بهتر است لباس هایی به رنگ های آبی کمرنگ، صورتی کمرنگ، بنفش کمرنگ، زرد کمرنگ و رنگ هایی خنثی مثل بژ روشن و خاکستری روشن به تن کنید. در مقابل از پوشیدن لباس هایی با رنگ های اصلی و تند، همچنین رنگ های سیاه و سفید خود داری کنید. این رنگ ها تناسبی با چهره شما نخواند داشت. 

 رنگ لباس مناسب با پوست سبزه

اما اگر پوستتان مانند پوست آدریان گرنیه (Adrian Grenier) که بازیگری آمریکایی است، برنزه و تیره است، رنگ های گرم برای پوست شما مناسب تر هستند. رنگ هایی مثل قرمز، زرشکی، قهوه ای پررنگ، بنفش تیره و زرد از جمله رنگ هایی هستند که می توانید در استایل خود از آن ها استفاده کنید. از طرفی رنگ های محو شده و کمرنگ، مثل صورتی کمرنگ، آبی کمرنگ، خاکستری کمرنگ و… با پوست شما متناسب نیستند..

 رنگ لباس مناسب با پوست سبزه

در آخر اگر چهره شما رنگی مانند رنگ پوست ویل اسمیت (Will Smith) دارد، از رنگ های تیره مناسب با تن پوستتان، مثل قهوه ای تیره، سیاه، سبز تیره، آبی تیره و… استفاده کنید. همچنین ترکیب رنگ سفید با رنگ های نام برده شده نیز، استایل زیبایی برای شما خواهد ساخت. رنگ های خاکی و محو شده، رنگ های مناسبی برای شما نیستند. 

اکنون شما می توانید بهترین لباس ها را با توجه به رنگ پوست خود تهیه کنید. اگر به دنبال تنوع رنگ در لباس ها، کت و شلوار هستید، می توانید از تنوع موجود در لباس ها و کت و شلوارهای برند لومنز بهره برده و رنگ لباس های مورد نظر خود را با بهترین کیفیت تهیه کنید. 

مطالب مرتبط:

1. نکته های مهم برای انتخاب انواع مدل کراوات مدرن و شیک

2. راهنمای ست کردن و مدل پیراهن های 2019

3. 5 روش ست کردن لباس های راه راه برای استایل آقایون

منبع:رنگ لباس مناسب با پوست سبزه و روشن چیست ؟

 

 بعد          قبل 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید