نکته ای مهمی که چرا باید کت و شلوار بپوشیم

چرا باید کت و شلوار پوشید؟

 

نکته ای مهمی که باید چرا کت و شلوار بپوشیم؟

 

 

اکثرا فقط در مهمونی های رسمی کت و شلوار میپوشیم ولی بهتره که همیشه کت و شلوار بپوشیم.

پوشیدن کت و شلوار مزایای زیادی داره و در اکثر موارد واقعا میتونه نجات بخش باشه مثلا تو قرار های کاری و غیره.با لومنز همراه باشید که بفهمید چرا باید کت و شلوار بپوشید . 

دلایل زیادی هست که چرا باید کت و شلوار پوشید و متاسفانه خیلی از دوستان عزیزمون نیمخوان این مورد قبول کنن. میدونم سخته قبول کردنش ولی خب باید این مورد بپذریم. با خودت هستم عزیز، یکم کمتر لجبازی کن چون برای خودت میگم.

 

 

۱- نشانه مردانگی

 

درسته که کت و شلوار همیشه نشانه مردونگی نیست ولی اسمش روش که هست. اگه پوشیدنش برای شما خیلی سخته برای تام کروز هم سخته. به نظر شما نمیتونست چیز دیگه به غیر کت و شلوار بپوشه؟ پس کت و شلوار نشانه جدیت و محکم بودن هستش که یک مرد همیشه  باید داشته باشه. اگرهم قدکوتاهی دارید ، بازم از مثال قبل یعنی تام کروز کمک میگیریم، کت و شلوار بخاطر استالش شمارو شیک تر نشون میدن.

 

 

۲- نشانه برتری

 

در این مورد میخوام یک حقیقت بدونی فقط به کسی نگیا. کسی که کت و شلوار بپوشه، بنظر با شخصیت تر میرسه. تو یک آزمونی که در یک کشوری انجام شده بود یک فرد اول با لباس معمولی (شایدم رنگ پریده) خودش رو روی زمین انداخت ولی کسی کمکش نکرد همین بنده خدا با کت و شلوار خودش را به زمین انداخت حدود ۱۰ نفر کمک داشت. یعنی اگه بیشتر کت و شوار بپوشیم و در واقعیت خیلی هم گیج باشی (مثل خودم) همه افراد فکر میکنن یه مقام چیزی داریم . خیلی هم عالیه.

 

 

۳- نشانه ثروت

 

منظورم  این نیست که بچه پولدار باشی بلکه یک مرد پولدار هستش. البته منظورم از نشانه ثروت بودن،حتما هم نباید کت و شلوار گران قیمتی داشته باشی.لومنز بهترین کت و شلوار فاستونی مطهری  با قمیت مناسب در اختیار شما عزیزان قرار داده  که میتونی همین الان تمام نمونه های مارو ببینی.

 

 

۴- چون حشمت فردوس میپوشید

 

خدایی جذبرو داری همشم کت و شلوار میپوشه منم باشم ازش حساب میبرم.پس اینم یه دلیل خیلی قانع کننده.

 

 

                                                                  بعد 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید