چه نوع لباسی در تابستان بپوشیم؟

چه نوع لباسی در تابستان بپوشیم؟

چه نوع لباسی در تابستان بپوشیم؟

افزایش دمای هوا در تابستان شما را به فکر پوشیدن تی شرت و شلوارک فرو خواهد برد؛ اما آیا برای رفتن به محل کارتان نیز می توانید این کار را انجام دهید؟ حال به جای اینکه از گرمای هوا گلایه کنید و تیپ های غیر رسمی بزنیم، سعی کنید با پوشیدن رنگ های مناسب این مشکل را برطرف نمایید. با مقاله چه نوع لباسی در تابستان بپوشیم؟

1- لباس های سبک و خنک را برای پوشیدن در تابستان انتخاب کنید

به عنوان یک قانون می توان اشاره کرد که بهترین انتخاب در تابستان پوشیدن لباس هایی است که از الیاف طبیعی مانند پنبه یا کتان است. چرا که این دست پارچه ها سبک و خنک اند.

* لباس های تابستانی باید سبک باشند.

* لباس مورد نظرتان را روبروی نور بگیرد و چنانچه نور از آن عبور نمود انتخاب مناسبی است.

* یکی از مزیت های لباس های نازک این است که اگر تعرق تان زیاد باشد زودتر خشک می شوند.

 هر چقدر ضخامت پارچه بیشتر باشد، عرق بیشتری در میان لباس و پوست بدن حبس شده و باعث ایجاد بوی بد و عارضه های پوستی خواهد شد.

1- لباس های سبک و خنک را برای پوشیدن در تابستان انتخاب کنید

2- پارچه هایی که قابلیت تنفس داشته باشند، بهترین انتخاب در هوای گرم اند

گرمای زیاد هوا معمولا با خود رطوبت زیاد به همراه خواهد داشت و شرایط زندگی را برای افراد سخت و طاقت فرسا خواهد نمود. بدن انسان با تعریق خنک می شود و اگر از پارچه هایی استفاده کنید که هوا به خوبی از میان آن عبور کند مطمئنا گرمای کمتری را حس خواهید نمود.

توجه داشته باشید که تنها سبک بودن پارچه بیانگر داشتن قابلیت عبور هوا از درون آن نیست. پارچه های تولید شده از الیاف مصنوعی در تابستان انتخابی مناسب نبوده و علاوه بر ایجاد بو بد باعث آسیب دیدن پوست شما خواهند شد.

2- پارچه هایی که قابلیت تنفس داشته باشند، بهترین انتخاب در هوای گرم اند

3-  از تماس نور خورشید با بدن جلوگیری کنید

شاید برای تان خوشتیپ بودن موضوع مهمی باشد، اما سلامتی پوست شما در اولویت است؛ سعی کنید از لباس های آستین بلند و یقه دار استفاده کنید، این گونه لباس ها از اشعه مضر نور خورشید جلوگیری می کند. همچنین برای محافظت از موی سرتان از کلاه آفتابی استفاده کنید.

3-  از تماس نور خورشید با بدن جلوگیری کنید

4- جنس لباس شما در هوای گرم بسیار مهم است

سبک بودن پارچه لباس تنها فاکتور موثر برای انتخاب لباس در هوای گرم نیست. معمولا جهت جلوگیری از چین و چروک کت های مردانه از پارچه های مصنوعی مانند پلی استر و ابریشم و آستر استفاده می شود؛ این دست از پارچه ها انتخاب مناسبی برای تابستان نیستند. بنابراین در تابستان از کت های بدون آستر و نیمه آستر دار استفاده کنید تا گرمای کمتری حس کنید.

4- جنس لباس شما در هوای گرم بسیار مهم است

5- لباس های روشن بپوشید

رنگ های تیره نور خورشید را بیشتر جذب می کنند، بنابراین گرمای بیشتری را حس می کنید؛ در مقابل رنگ های روشن نور را منعکس کرده و احساس خنکی بیشتری خواهید نمود. بر همین اساس بسیاری از طراحان مد و فشن به تولید لباس با رنگ سفید، بژ، زرد و صورتی در تابستان می پردازند.

 

 

مطالب مرتبط:

1. نکات خیلی مهم در خرید کت تک

2.آیا با پوشیدن کت و شلوار با رنگ های متفاوت خوشتیپ به نظر میرسیم؟

3.راه های مناسب برای نگهداری پیراهن مردانه

منبع:آقایان در تابستان چه نوع لباسی بپوشند؟

بعد          قبل

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید