آنچه باید درباره کت و شلوار اداری بدانیم

آنچه باید درباره کت و شلوار اداری بدانیم

آنچه باید درباره کت و شلوار اداری بدانیم

 

مهارت مذاکره یک قدرت و توانایی است که هر مدیر حرفه ای باید آن را یاد گرفته باشد. یکی از فاکتورهای مهم در میزان تاثیر گذاری صحبت های شما در مذاکرات به عنوان یک مدیرموفق، لباس شما است. به گونه ای که  افراد با انتخاب لباس مناسب حرفه ای تر به نظر رسیده و در مقایسه با دیگران بیشتر مورد توجه قرار میگیرند.

لباس رسمی آقایان برای شرکت در جلسات اداری، سمینارها، کنفرانس‌ها و دیدارهای رسمی کت و شلوار است.کت و شلوار مردانه اداری برحسب کاربرد بالا و میزان رسمیتی که در استایل آقایان دارد، در موقعیت های بسیاری استفاده می شوند. یکی از کاربردهای بسیار مهم کت و شلوار، در ادارات است. ادارات و شرکت ها از رسمی ترین مکان ها و موقعیت ها به شمار می روند. هم چنین رعایت قوانین در تمامی موارد حتی پوشش کاملا الزامی می باشد. بدین معنی که، قوانین حاکم بر ادارات و شرکت ها کاملا سخت گیرانه است.

تخطی و عدم رعایت این قوانین و پروتکل ها می توانند به ضرر یک شرکت تمام شود.شما به عنوان یک کارمند باید قوانینی را در استایل خود رعایت کنید. انتخاب کت شلوار مناسب برای محل کار، اعتماد به نفس شما را بالا برده و باعث بهبود عملکرد شما می‌شود .

 

کت شلوار اداری

آنچه باید درباره کت و شلوار اداری بدانیم


کتی که می‌پوشید ممکن است دو دکمه یا سه دکمه باشد. لذا طبق قوانین استایل رسمی دکمه پایینی کت را همواره باز بگذارید مگر در مواقع نشستن. اما اگر لباس مخصوصی برای محیط کار اختصاص داده نشده بود شما بازهم ملزم به رعایت پوشش رسمی هستید و باید کت و شلواررسمی بپوشید. در آن صورت بهترین رنگ کت شلوار برای محیط رسمی کار مشکی، سرمه ای، زغالی یا طوسی است.

((برای سفارش کت و شلوار اداری به صورت عمده ای با پشتیبان تماس بگیرید))

(( 09127512489 ))

کت و شلوارهامتنوعی با کیفیت ها و قیمت های مختلفی در بازار موجود است. اگر شما کت شلوار ارزان قیمت و بی کیفیت بخرید، همکاران و مشتریان شما در نگاه اول متوجه خواهند شد. این مساله باعث میتواند برروی رضایت مشتری و راندمان کاری شما اثر منفی بگذارد. پس ریسک نکنید و کت و شلواری با کیفیت هرچند گران قیمت خریداری کنید. کت و شلوار با کیفیت باعث افزایش پرستیژ کاری شما خواهد شد.

 

انتخاب پیراهن مناسب با کت و شلوار اداری


زیر کت مشکی یا سرمه ای ، به ترتیب باید پیراهن سفید یا آبی آسمانی بسیار کم رنگ ساده بپوشید. در صورتی که کت و شلوارتان خطوط راه راه دارد، باید پیراهن را ساده انتخاب کنید .فراموش نکنید اگر کت و شلوار مشکی بپوشید انتخابی جز پیراهن سفید رنگ نخواهید داشت.

 

ویژگی های شلوار اداری


انتخاب شلوارهمواره راحت‌تر از انتخاب کت است. اما باید دقت کنید که شلوار کاملا اندازه باشد و بزرگ یا کوچک نباشد. هم چنین دقت کنید که کمر شلوار اندازه است .اگر پاچه شلوار به حالت پاکتی دوخته شده  باشد، رسمی‌تر است اما قد شما را کوتاه نشان خواهد داد. شلوار شما باید فاقد هرگونه پیلی و چین باشد. یک شلوار اداری رسمی کاملا صاف و بدون تزیینات است. هم چنین برروی آن خط اتوی تیزی باید وجود داسته باشد.

 

اکسسوری های رسمی


کراوات مهم ترین اکسسوری رسمی در محل کار رسمی است. اگر دوست دارید هنگام کارهای اداری کراوات بزنید، کراواتی را انتخاب ‌کنید که  از ابریشم خالص تهیه شده باشد.جورابتان باید با رنگ کمربند یکی باشد که معمولا مشکی است و هنگام راه رفتن با کفش، نباید دیده بشود. هم چنین کمربند شما حتما باید چرمی، مشکی و ساده باشد با سگکی که جلب توجه نکند.

 

شاید براتون جالب باشد: آموزش بستن گره کروات به ساده ترین روش

 

قوانین استایل رسمی در محیط اداری

 

همیشه در جلسات رسمی کارت ویزیت و روان‌نویس یا خودنویس مخصوص به خود را همراه داشته باشید.
هم چنین از خودکار معمولی در جلسات رسمی استفاده نکنید.

 

مطالب مرتبط:

1.کت و شلوار مناسب برای خاستگاری

2.قوانینی که حین پوشیدن کت و شلوار باید رعایت کنیم

3.کت و شلوار چه رنگی بپوشیم؟

منبع:کت و شلوار اداری و همه چیز درباره آن

بعد        قبل

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید