پولدارا خوشتیپ هستن یا خوشتیپ ها پولدار؟

پولدارا خوشتیپ هستن یا خوشتیپ ها پولدار؟

اگر بخواهیم واقع بین باشیم و حقیقت را در نظر بگیریم، باید بگوییم که ظاهر شما همواره تأثیر بسیار زیادی بر نظر دیگران نسبت به شما می گذارد. بر اساس تحقیقات انجام شده متخصصان و کارشناسان این حوزه باور دارند که ۹۳ درصد از مردم، شما را با ظاهرتان قضاوت می‌کنند؛ به همین جهت سعی کنید که همیشه خوش تیپ باشید. زیرا بیشتر افراد تصور می کنند که  خوشتیپ ها پولدارن.

مقدمه

همان‌طور که در بخش ابتدایی مقاله گفته شد دیگران زمانی که شما را برای اولین بار ملاقات می کنند، براساس ظاهرتان قضاوت هایی در مورد شخصیت و موقعیت شغلی شما خواهند داشت. در واقع اگر شما از استایل مناسب و شیکی برخوردار باشید؛ ممکن است این فکر در ذهن آن ها شکل بگیرد که شما فردی ثروتمند هستید. زیرا این باور که خوشتیپ ها پولدارن در ذهن بیشتر افراد وجود دارد.

 بر اساس نتایجی که از تحقیقات و پژوهش‌ های انجام شده بدست آمده است، می توان اینطور بیان کرد که لباسی که بر تن می ‌کنید به طور مستقیم بر روی درک دیگران از هوش، قدرت و موقعیت ‌شناسی شما و همچنین موفقیت‌ های مالی و شغلی شما تأثیر می ‌گذارد.

ظاهر شما به طور ناخودآگاه در دیگران و قضاوت آن‌ها تأثیر گذاشته و به آن‌ها می‌گوید که چگونه با شما صحبت کنند، به شما نگاه کنند، چگونه از کنار شما بگذرند و حتی اینکه به چه نحوی با شما دست بدهند. به همین دلیل ظاهر اهمیت بسیار زیادی دارد.

پولدارا خوشتیپ هستن یا خوشتیپ ها پولدار؟

ظاهر شما یک برند شخصی برای شماست.

اگر بخواهیم از زاویه ‌ای باز تر به این تصور ( یعنی خوشتیپ ها پولدارن ) نگاه کنیم، می ‌توانیم به این نتیجه برسیم که ظاهر شما، مهم‌ ترین بخش از برند شخصی شما می ‌باشد. لباس در اصل یک کُد و الگوی مهم و تأثیر گذار برای نزدیک شدن اطرافیان به شما است. در واقع این که لباس خود را دوست داشته باشید یا احساس کنید در آن معذب هستید و یا در آن راحتی داشته باشید و بسیاری از آیتم ‌های دیگر، همه در احساس رضایت و تلاش برای رسیدن به موفقیت مؤثر خواهند بود.

 

کیفیت و جنس لباس

آیا این ضرب المثل انگلیسی را شنیده ‌اید که می ‌گوید: «من آن قدر ثروتمند نیستم که جنس ارزان بخرم». در واقع مغهوم این ضرب المثل، کیفیت اجناس می ‌باشد. مسلماً هرچه قدر وسیله ‌ای گران ‌تر باشد، به همان نسبت نیز باید کیفیت و جنس خوبی داشته باشد. این موضوع در انتخاب لباس نیز صدق می‌ کند. کیفیت مهم‌ تر از کمیت است. مهم نیست که در دو جلسهٔ کاری پشت سر هم یک لباس به تن داشته باشید. در واقع موضوعی که اهمیت دارد، لباس مناسبی است که بر تن دارید.

 پس توصیه ی ما به شما این است که تنوع طلبی و پر کردن کمد لباس‌ هایتان از لباس ‌هایی با پارچه‌ های کم کیفیت و رنگ‌ های نا متناسب را کنار بگذارید و لباس ‌هایی هر چند کم اما با کیفیتِ مناسب را جایگزین آن ‌ها کنید و استایل خود را منحصر به ‌فرد بسازید.

پولدارا خوشتیپ هستن یا خوشتیپ ها پولدار؟

متناسب با شخصیت خود در زندگی لباس بپوشید.

در یک مجموعه سریال یا فیلم، هر کس بسته به شخصیت خود، دارای یک استایل خاص است. بازیگر نقش معلم همانند معلم‌ ها و بازیگر نقش تاجر به مانند تاجران لباس می ‌پوشد. حالا این سؤال مطرح می ‌شود که نقش شما در زندگی چیست؟ یک مدیر فروش با هوش؟ یا یک کارمند نمونه؟

درست است که این تصور وجود دارد و مردم فکر می کنند که  خوشتیپ ها پولدارن. اما پیشنهاد ما به شما این است که برای نقش خود لباس بپوشید. حتی می ‌توانید برای هر موقعیت و یا نقشی که به دنبال آن هستید، لباس بپوشید. گاهی اوقات شاید لازم باشد که کت و شلوار رسمی  به تن داشته باشید؛ گاهی یک کت اسپرت شیک و یا گاهی لباس تابستانی و راحت.

نکتهٔ بسیار مهمی که در هنگام انتخاب خرید لباس مردانه باید به آن توجه کنید، سبک و استایل لباس پوشیدنتان می ‌باشد. بنابراین ابتدا سبک خود را پیدا کنید. دقت داشته باشید که بسیاری از مدیران موفق دنیا الزاماً لباس رسمی نمی‌ پوشند و همهٔ افراد موفق نیز هر روز کفش ‌شان را با لباس ‌شان هماهنگ نمی ‌کنند. اما همهٔ این افراد سبک خاص خود را دارند. سبک و استایلی که با شیوه رفتار، کار، کلام و اعتقادات آن‌ ها هماهنگی دارد.

تفاوتی نمی‌ کند که یک فرد موفق، کارمند باشد و یا یک کارآفرین شناخته‌ شده، همواره باید استایل خود را حفظ کند. در این زمینه می ‌توان به مایکل کرس (Michael Kors) یکی از موفق ‌ترین و بزرگ ترین طراحان و تولید کنندگان دنیا اشاره کرد که همیشه یک بلوز مشکی و یک کت مشکی به تن می ‌کند.

 

نیم پالتو مردانه لومنز

نکته ی پایانی

در کلام آخر و با توجه به نقل قول Edith Head طراح مشهور مد و لباس: شما به هر آنچه می ‌خواهید، خواهید رسید؛ اگر برایش درست لباس پوشیده باشید!

 

مطالب مرتبط:

1.آنچه باید درباره کت و شلوار اداری بدانیم

2.قوانینی که حین پوشیدن کت و شلوار باید رعایت کنیم

3.کت و شلوار مناسب برای خاستگاری

4.خانم ها چه تیپی را میپسندن

 

منبع: خوشتیپ‌ها ثروتمندند یا ثروتمند ها خوشتیپ؟

 

بعد        قبل

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید