جدید ترین مدل های کت و شلوار سال 2021

جدید ترین مدل های کت و شلوار  سال 2021

بعد از گذشت چند سال، مجدداً کت‌ و شلوار به ترند جذاب استایل آقایان در سال ۲۰۲۱ تبدیل شده است. طرفداران کت‌وشلوار، در این سال‌ها برای جا نماندن از مد روز، مجبور به پوشیدن این لباس جذاب تنها در محل کار یا قرارهای رسمی بوده‌اند؛ اما سال ۲۰۲۱ فرصت مناسبی برای آقایان خوش‌پوش است تا از این لباس پرطرفدار در استایل خود بیشترین استفاده را کنند. انتخاب کت‌وشلوار به‌عنوان لباس‌ترند سال ۲۰۲۱ در استایل آقایان خبر خوشی برای آقایان شیک‌پوش به‌حساب می‌آید. در این مقاله از لومنز تلاش کرده‌ایم به بررسی کت‌وشلوار مردانه یکی از ترندهای سال ۲۰۲۱ بپردازیم.

 

کت‌وشلوار، لباس همیشه محبوب مردانه

کت‌وشلوار، لباس همیشه محبوب مردانه

اکثر آقایان ترجیح می‌دهند تا در مهمانی‌های رسمی و نیمه‌رسمی، موقعیت‌ها و قرارهای کاری، کت‌ و شلوار بپوشند و از جذابیت این لباس در استایل خود لذت ببرند. برای همراهی با استایل مردانه ترند امسال یک کت‌وشلوار خوش‌دوخت، همه‌ی آن چیزی است که یک مرد خوش‌پوش به آن احتیاج دارد! 

 

برش، نکته ظریف در زیبایی کت‌وشلوار!

برش، نکته ظریف در زیبایی کت‌وشلوار!

یکی از مهمترین ویژگی‌های مدل جدید کت‌وشلوار، دوخت و برش پارچه آن است؛ اگر کت‌ و شلوار دوخت و برش مناسبی نداشته باشد، حتی اگر از پارچه‌ای باکیفیت تهیه شود، گزینه جذابی برای آقایان شیک‌پوش به‌حساب نمی‌آید. خیاطی که دوختن کت‌وشلوار را آغاز می‌کند در ابتدا بیشتر از هر نکته‌ای به برش پارچه لباس فکر می‌کند. برش لباس باید متناسب با طراحی، فصل لباس و ترند روز باشد. برش کت و شلوار ترند ۲۰۲۱ معمولاً برش مدرنی است که کت در قسمت قفسه سینه کمی تنگ‌تر برش می‌خورد. شلوار نیز در قسمت پایین یعنی در ناحیه ساق پا، کمی تنگ‌تر نسبت به قسمت ران برش داده می‌شود. برش مدرن کت‌وشلوار، در عین راحتی که به افراد می‌دهد از جذابیت بصری بالایی نیز برخوردار است. 

کت یک‌طرف دکمه‌دار ترند سال ۲۰۲۱

کت یک‌طرف دکمه‌دار ترند سال ۲۰۲۱

 مدل قرارگیری دکمه‌های کت به دو شکل دوطرف یا یک‌طرف دکمه‌دار تقسیم می‌شود. کت‌هایی که از الگوی دو طرف دکمه پیروی می‌کنند معمولاً کاربرد رسمی‌تری به نسبت کت‌هایی با الگوی یک‌طرف دکمه‌دار، دارند. البته قابل‌ذکر است که هرکدام از این دو مدل می‌توانند تعداد دکمه‌های متفاوتی داشته باشند؛ معمولاً کت‌های دوطرف دکمه‌دار دارای ۳ دکمه و کت‌های یک‌طرف دکمه‌دار، دارای ۲ دکمه هستند. در سال ۲۰۲۱ که مجدداً کت‌وشلوار به استایل جذاب مردانه برگشته است، کت‌های یک‌طرف دکمه‌دار متشکل از دو دکمه تبدیل به ترند لباس مردانه شده‌اند که می‌توانید از پوشیدنشان لذت ببرید.

 

همرنگ سال ۲۰۲۱ شوید!

همرنگ سال ۲۰۲۱ شوید!

آقایان در انتخاب رنگ لباس‌های خود معمولاً خجالتی عمل می‌کنند و کمتر به سراغ رنگ‌های ترند سال می‌روند. سال ۲۰۲۱ اما فرصت مناسبی است که از رنگ سال در مدل جدید کت‌ و شلوار خود استفاده کنید. با توجه به اینکه رنگ ترند امسال از سوی موسسه پنتون زرد و خاکستری انتخاب شده است، می‌توانید کت‌وشلوارهایی با طیف رنگ خاکستری بپوشید و با اضافه کردن پیراهن، کراوات یا حتی جوراب با رنگ زرد، استایل خود را مطابق ترند سال ۲۰۲۱ و در مرکز توجه قرار دهید. البته برای انتخاب رنگ، همچنین پیشنهاد می‌کنیم امسال انتخاب‌های جسورانه داشته باشید؛ از جذابیت رنگ‌های سبز، زرشکی و سرمه‌ای چشم‌پوشی نکنید. 

مدل کت‌ شلوار ۲ تکه بدون همراهی جلیقه!

مدل کت‌ شلوار ۲ تکه بدون همراهی جلیقه!

 در سال ۲۰۲۱ جلیقه‌ نقش کمرنگ‌تری در ترکیب با کت‌ و شلوار پیدا کرده است. بعد از سال‌ها همکاری جذاب جلیقه‌ها در ترکیب با کت‌وشلوار، امسال نقش جلیقه‌ها در این استایل کمرنگ‌تر شده است. البته اگر همچنان طرفدار کت‌وشلوارهای ۳ تکه با همراهی جلیقه هستید می‌توانید از جلیقه‌هایی متفاوت با رنگ کت‌وشلوار اما هماهنگ با رنگ کفش یا کتانی خود استفاده کنید تا استایل جذاب خود را بسازید.

 

کت‌وشلوار را با کتانی بپوشیم یا با کفش رسمی؟

کت‌وشلوار را با کتانی بپوشیم یا با کفش رسمی؟

سال‌ها پوشیدن کتانی به همراه کت‌وشلوار موردبحث قرارگرفته است؛ اما تا امروز اکثر آقایان ترجیح داده‌اند که کت‌وشلوار را با کفش‌های مردانه بپوشند. البته شاید جایگزینی کفش‌های کالج در ترکیب با کت‌وشلوار بجای کفش‌های رسمی، شروعی برای هموار کردن راه استفاده از کتانی در این استایل مردانه بوده است.

انتخاب کفش یا کتانی به خود شما بستگی دارد اما پیشنهاد ما به شما این است که اگر تابه‌حال از کتانی در این ترکیب استفاده نکرده‌اید، امسال فرصت مناسبی است تا انتخاب جسورانه‌ای داشته باشید. البته فراموش نکنید که انتخاب کفش یا کتانی تا حد زیادی بستگی دمپای شلوار دارد؛ در بین شلوارها با دمپاهای متفاوت، شلوار دمپا جذب گزینه مناسبی برای ترکیب با کتانی محسوب می‌شود. در پایان فراموش نکنید که بهتر است اگر از کتانی استفاده می‌کنید استفاده از کمربند را در استایل خود نادیده بگیرید.

 

 

کدام جنس پارچه مناسب کت‌وشلوار است؟

کدام جنس پارچه مناسب کت‌وشلوار است؟

نخستین نکته‌ای که هنگام خرید هر لباسی باید مدنظر قرارداد، توجه به جنس پارچه است. جنس پارچه اولین نکته مهمی است که در انتخاب کت‌وشلوار باید به آن توجه کرد؛ زیرا پارچه‌ای که برای دوخت این لباس انتخاب می‌شود می‌تواند زیبایی و مناسب بودن کت‌وشلوار را تضمین کند؛ پارچه این لباس پرطرفدار مردانه، معمولاً به شکل نخی، پشمی، پنبه‌ای، کتان، ابریشم و پارچه‌های مخلوط است که در ادامه به معرفی هرکدام از این پارچه‌ها می‌پردازیم.

 

کت‌وشلوار پشمی، مناسب برای تمام فصول سال!

کت‌وشلوار پشمی، مناسب برای تمام فصول سال!

 

کت‌وشلوارهایی با جنس پارچه پشم، به میزان پشم به‌کاررفته در آن‌ها می‌توانند مناسب برای تمام فصول سال باشد. مطمئناً پارچه پشمی مناسب‌ترین عایق برای گرمای بدن در زمستان است؛ اما از طرفی نوعی از پارچه‌های پشمی هستند که از لایه‌های بسیار نازک پشم تهیه‌شده و خنک می‌باشند و می‌توانید آن‌ها را در فصول گرم سال بپوشید. مرغوبیت این لباس‌ها بر اساس کیفیت و نوع پشم بکار رفته در آن‌ها سنجیده می‌شود که پارچه‌های تهیه‌شده از پشم مصنوعی از کیفیت پایین‌تری برخوردار هستند.

 

کت ‌و شلوار از جنس پارچه پنبه، خنک و راحت!

کت ‌و شلوار از جنس پارچه پنبه، خنک و راحت!

در فصول گرم سال همه افراد ترجیح می‌دهند لباسی بپوشند که احساس خنکی و راحتی به آن‌ها بدهد. این جنس پارچه مناسب برای افرادی است که در مناطق گرمسیر زندگی می‌کنند و ترجیح می‌دهند در تمام طول سال کت‌وشلوار بپوشند. نکته قابل‌توجه در مورداستفاده از کت‌وشلوارهایی با جنس پارچه پنبه، این است که این لباس‌ها با جنس پنبه کمتر در استایل رسمی بکار می‌روند.

 

کت‌ شلوارهایی با جنس پارچه ابریشم، خاص در استایل آقایان!

کت‌ شلوارهایی با جنس پارچه ابریشم، خاص در استایل آقایان!

به دلیل قیمت بالای پارچه ابریشم، لباس‌هایی که از این نوع پارچه تهیه می‌شوند، گران‌قیمت و لوکس محسوب می‌شوند. کت‌وشلوارهای ابریشمی به دلیل نیاز به مراقبت بالا و قیمت بالایی که دارند معمولاً کمتر مورداستفاده قرارمی‌گیرند. این پارچه‌ها خنک هستند؛ به‌طوری که نسبت به پارچه‌های نخی و پشمی احساس راحتی بیشتری به شما می‌دهند؛ جریان هوا در این جنس پارچه به‌راحتی عبور می‌کند و نسبت به سایر پارچه‌ها برای فصول گرم سال مناسب‌تر است؛ اما به دلیل نازکی و ظرافت، این پارچه که غالباً برای لباس‌های زیرین مانند پیراهن استفاده می‌شود به نظر نمی‌رسد که استفاده از پارچه‌های ابریشمی برای دوخت کت‌وشلوار مناسب باشد.

 

 مدل کت و شلوار مناسب برای سفر!

 مدل کت و شلوار مناسب برای سفر!

کت‌وشلوارهای نخی معمولاً از قیمت مناسبی برخوردار هستند. افرادی که علاقه زیادی به پوشیدن کت‌وشلوار دارند معمولاً چند دست از این مدل کت‌وشلوار در کمد لباسشان پیدا می‌شود. علاوه بر قیمت مناسب این لباس‌ها به نسبت به سایر جنس‌ پارچه‌های استفاده‌شده در کت‌وشلوار، نگهداری و شستشوی آن‌ها نیز راحت‌ است. کت‌وشلوارهای نخی مناسب آقایانی است که زیاد به سفر می‌روند و در طول سفر همواره ترجیح می‌دهند کت‌وشلوار به تن داشته باشند.

 

کت و شلوارهایی با جنس پارچه کتان، نرم و قابل‌انعطاف!

کت و شلوارهایی با جنس پارچه کتان، نرم و قابل‌انعطاف!

پارچه کتان به نسبت به پارچه‌های نخی خنک‌تر است و این می‌تواند دلیل مهمی برای انتخاب این مدل کت‌وشلوار باشد. آقایان معمولاً کمتر از کت‌وشلوارهای کتان در استایل رسمی خود استفاده می‌کنند اما اکثر طرفداران کت‌وشلوار، ترجیح می‌دهند حداقل یک دست از این مدل لباس را داشته باشند تا هر زمان که نیاز به پوشیدن لباسی نرم و قابل‌انعطاف داشتند، از این مدل کت‌وشلوار استفاده کنند.

 

کمربند و ساعت، اکسسوری‌های همراه با کت و شلوار!

کمربند و ساعت، اکسسوری‌های همراه با کت و شلوار!

کمربند و ساعت دو اکسسوری پرطرفدار برای ترکیب با کت‌وشلوار هستند. معمولاً آقایان ترجیح می‌دهند که به همراه کت‌وشلوار از ساعت‌های عقربه‌ای استفاده کنند و کمربند خود را با کفش و حتی کیف پول خود ست کنند. پیشنهاد می‌کنیم اگر به فکر پوشیدن کت‌وشلوار با کتانی هستید، دستبند و عینک را جایگزین کمربند کنید؛ البته در این استایل انتخاب ساعت‌های هوشمند و دیجیتال می‌تواند گزینه ایده آل و جذابی باشد.

 

بدون شک مهمترین خبر دنیای مد و پوشاک در سال ۲۰۲۱ معرفی کت‌وشلوار به‌عنوان ترند لباس مردانه امسال بوده که طرفداران این استایل جذاب را خوشحال نموده است. در این مقاله از لومنز تلاش کردیم به بررسی کت‌وشلوار، لباس ترند امسال در استایل آقایان بپردازیم. 

 

مطالب مرتبط:

1. بهترین رنگ کت و شلوار مردانه اداری و مجلسی

2.نقش لباس اسلیم فیت در استایل مردانه

3.نکته های مهم برای انتخاب انواع مدل کراوات مدرن و شیک

منبع:مدل جدید کت و شلوار ترند سال ۲۰۲۱

 

بعد         قبل 

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید