چطوری نیم پالتو بپوشیم

نیم پالتو مردانه لومنز

چطوری نیم پالتو بپوشیم؟

 

نیم پالتو های مردانه لباس های هستند که در فصل های سرما خیلی بدرد آقایان خوشگل و خوشتیپ میخوره. نیم پالتو به اندازه کافی گرم است و شمارو چاق و بزرگ نشان نمی دهد. ولی اگه نمیدونی نیم پالتو با چه لباسی ئ چه مکانی بپوشی یا ست کنی حتما این مقاله تا آخر بخون. چطوری نیم پالتو بپوشیم؟

نیم پالتوهای مردانه  در چندین دهه به یکی از رایج ترین لباس‌های کلاسیک مردانه تبدیل شده‌اند. هر چند در این مدت تغییرات زیادی در مدل‌های آن‌ها به وجود آمده اما همچنان مد روز هستند. البته نیم پالتوها در رنگ‌ها و مدل‌های مختلفی موجود هستند و همه آقایان به یکی از آن‌ها نیاز دارند. نیم پالتوها از نظر مدل به دو دسته نیم پالتوی ساده و یقه دوبل نقسیم می‌شوند.

 

نیم پالتوی مشکی

 

این رنگ نیم پالتو با بیشتر لباس‌ها به راحتی هماهنگ می‌شود و می‌توان آن را با استایل رسمی یا کژوال نیز پوشید. برای استایل راحتی می‌توانید نیم پالتوی مشکی را روی یک بلوز یقه اسکی ، شلوار جین با بوت مشکی بپوشید. برای استایل رسمی یک یقه اسکی کلاسیک و کفش و شلوار رسمی کافی است

 

نیم پالتو مشکی لومنز

 

نیم پالتوی سرمه‌ای

 

برای استایل راحتی با نیم پالتو سرمه‌ای می‌توانید از رنگ‌های روشن‌تر سرمه‌ای که نزدیک به آبی هستند هم استفاده کنید. برای ترکیب لباس کژوال یک پیراهن بدون طرح و پلیور را با شلوار جین راسته و بوت می‌توانید بپوشید. برای استایل رسمی می‌توان از پیراهن و شلوار و کفش رسمی استفاده کرد.

 

 

نیم پالتوی خاکستری

 

رنگ خنثی این نیم پالتوها هماهنگی خوبی با بیشتر لباس‌ها دارد و کثیفی و خیسی روی آن کمتر مشخص است. شلوار جین آبی تیره و یقه اسکی ساده با بوت چرم یک ترکیب شیک راحتی را با این نیم پالتو خواهد ساخت. برای استایل رسمی از پلیور و پیراهن با شلوار پارچه‌ای و کفش چرم رسمی استفاده کنید.

 

نیم پالتو خاکستری لومنز

 

نیم پالتوی قهوه‌ای و کرم

 

این نیم پالتو را می‌توانید با رنگ‌های گرم ست کنید. شلوار جین راسته، تی‌شرت و ژاکت بافتنی ترکیب راحتی مناسبی را با این نیم پالتو می‌سازد. برای استایل رسمی از تن رنگ قهوه‌ای خنثی مثل بژ می‌توانید استفاده کنید.

 

نیم پالتو قهوه ای و کرم لومنز

 

برای دیدن مقاله های جدیدتر به وبلاگ سایت لومنز مراجعه کنید.

عکس نیم پالتو های بکارگرفته در این مقاله ساخت لومنز هست که میتونید تمامی نمونه هارو در سایت ما مشاهده کنید.

برای اطلاع از تخفیفات جدید پیج اینستاگرام مارو دنبال کنید.

 

بعد               قبل

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید