کت و شلوار جدید چی مده ؟

کت و شلوار جدید چی مده ؟؟

کت و شلوار ها هرساله با درنظر گرفتن سلیقه به روز خواهد شد و شکل استایل متفاوت به خود میگیرند . با در نظر گرفتن کت و شلوار های اروپایی و سلیقه ایرانی به یک طرح پارچه و دوخت جدید از کت و شلوار رسیدیم . 

کت و شلوار دبل برس برند لومنز

 

 

 

 

 

 

 

 

کت و شلوار بسیار شیک و جدید با یه استایل اروپایی دوخت اسلیم فیت و جذب و در رنگ های خاص و پر مخاطب 

اگر به تصاویر با دقت نگاه کنید کت و شلوار دبل برس لومنز دارای 6 دکمه است . این موضوع درصد بسیار زیادی به زیبایی این کار افزوده است . نکته دیگر که این کت و شلوار را خاص و پرفروش کرده است قسمت پایین این کت و شلوار است . اگر به پایین این کت و شلوار دقت کنید میبینید که برعکس کت و شلوار های دیگر گرد و با فاصله از یک دیگر نیستند . پایین کت و شلوار دبل برس گوشه راسته است و روی هم سوار می شوند این یکی از دلایل بسیار مهم این کار است که استایل اروپایی به این کار بخشیده است . 

رنگ های کت وشلوار دبل برس لومنز

کت و شلوار دبل برس بررسی زیادی شد تا بهرین رنگ ها را برای این کار انتخاب کنیم . پر فروش ترین رنگ این کار رنگ طوسی این کت و شلواره میشه گفت نزدیک پنجاه درصد فروش این کت و شلوار رنگ طوسیشه .

رنگ بعدی که از نظر فروش بعد از رنگ طوسی رتبه دوم این کت وشلوار رو داره رنگ خاص و همه پسند مشکیه که برای همه استایلی خاص و زیباست . 

سایر رنگ های این کت وشلوار سبز و دودی است . این رنگ ها به دلیل این که افرادی خاصی پسند می کنند . نکته ای که شاید اصلا باور نکنید رنگ سبز این کار است که پیشنهاد میکنیم حتما تست کنید . چون حالتی ترین کالیته رنگ سبز برای این کت و شلوار انتخاب شده است . 

برای خرید کت و شلوار کلیک کنید .

شما میتوانید این کت و شلوار را هم به صورت تک هم به صورت عمده هم شخصی دوزی برای دوخت سازمانی را سفارش دهید . کت و شلوار دبل برس لومنز دارای ضمانت کیفیت لومنز است و با خیال اسوده از کیفیت این کار میتوانید خرید کنید . توجه داشته باشید فقط و فقط این کت و شلوار را از لومنز خرید کنید تا شامل ضمانت کیفیت باشد . 

مطالب مرتبط:

1.کت و شلوار دومادی مد سال 2023

2.راحت ترین روش تشخیص کمربند چرم از کمربند فوم

3.نکته ای مهمی که چرا باید کت و شلوار بپوشیم

منابع:

lomenzco

 

بعد         قبل 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید