ست کت و شلوار مردانه و تن خور آن

کت و شلوار مردانه و انواع ست آن 

سلام امیدوارم که حالتون عالی باشه امروزه ست کردن لباس یکی از کارای سخت حتی سخت تر از کار تو معدن شده . در این مقاله  قصد دایم چند ست قشنگ را معرفی کنیم . 

در لباس پوشیدن مهم ترین نکته ترکیب رنگی با یک دیگر است . خیلی ها لباس های گرون برند میپوشن اما با این حال باز هم خوش تیپ به نظر نمیرسند . دلیل اینه  که رنگ های خوبی رو انتخاب نمیکنند . 

کت و شلوار طوسی روشن با پیراهن صورتی 

کت و شلوار طوسی روشن با پارچه  تمام کش دوخت اسلیم فیت جذب با پیراهن صورتی یه ست فوق العاده اسپرت و همه پسند یه کفش و ساعت مشکی هم به این ست اضافه کنید یه ترکیب چشمگیر خاص میشه اگر اهل کروات هستید یه کروات مشکی هم بزنید تا یه ست تمام و کمال از آب در بیاد . 

ست تمام مشکی 

کت و شلوار مشکی اسپرت  با پیراهن جعبه ای مشکی یکی از پر طرفدار ترین ست های چند روزه است . این ست برای کسانی که طرفدار ست های تیره هستند عالیه . این ست هم مناسب برای استفاده روزمره است هم از آن برای مناسب ها و دورهمی های خانوادگی و جلسات کاری نیز استفاده کرد . 

کت و شلوار سبز با پیراهن سفید 

کت و شلوار دبل برس سبز 6 دکمه اسپرت و خاص پسند با پیراهن سفید هم یه ست بی نظیر برای کسایی که دوس دارن تیپ های اسپرت بزنن اگر اهل کروات هم هستید با این کت و شلوار یه کروات پهن بزنید که فوق العاده میشه .

 

اگر قصد خرید کت و شلوار و پیراهن را دارید یه فروشگاه تخصصی پوشاک مردانه با 20 سال تجربه در این زمینه را به شما معرفی میکنیم . پوشاک مردانه لومنز با ضمانت کیفیت روی تمامی کت و شلوار ها تنوع بی نظیر برای دیدن کلیه محصولات روی فروشگاه کلیک کنید . 

مطالب مرتبط:

1.خوشتیپ ترین پیرمرد های جهان 

2.رنگ مناسب لباس با پوست روشن و سبزه چیست ؟

3.آنچه باید درباره کت و شلوار اداری بدانیم

منابع:

lomenzco

 

بعد         قبل 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید