آیا با پوشیدن کت و شلوار با رنگ های متفاوت خوشتیپ به نظر میرسیم؟

آیا با پوشیدن کت و شلوار با رنگ های متفاوت خوشتیپ به نظر برسیم؟

آیا با پوشیدن کت و شلوار با رنگ های متفاوت خوشتیپ به نظر میرسیم؟

 

کت و شلوار از آن دسته لباس‌هایی است که هر مردی با پوشیدن آن تیپ و استایلی بسیار شیک و جذاب خواهد داشت. در حقیقت یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مواردی که هر مردی باید در مورد آن اطلاعات داشته باشد، نحوه پوشیدن کت و شلوار می‌باشد. اما آن چیزی که در این بین از اهمیت بالایی برخوردار است، چگونگی ست کردن رنگ‌های مختلف با یکدیگر می‌باشد. از این رو در این مقاله قصد داریم در رابطه با پوشیدن کت و شلوار با رنگ های متفاوت مطالبی جالب و مفیدی را برایتان بیان کنیم.

 

مقدمه ای در رابطه با پوشیدن کت و شلوار با رنگی متفاوت


 به طور کلی با استفاده از برخی ترکیب رنگ‌ها تنها می‌توان در مراسم‌ها و مجالس رسمی حضور یافت، در حالی که با ترکیب رنگی دیگر شاید این امکان وجود نداشته باشد. در حقیقت خود کت و شلوار نشان دهندهٔ رسمی بودن استایل شما نیست، بلکه ترکیب رنگی آن و اکسسوری های مختلفی که استفاده می‌کنید، میزان رسمی بودن و یا غیر رسمی بودن شما را تعیین می‌کنند. ما در این مقاله به بررسی شیوهٔ صحیح پوشیدن کت و شلوار با رنگی متفاوت می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

 

آیا با پوشیدن کت و شلوار با رنگ های متفاوت خوشتیپ به نظر برسیم؟

ترکیب رنگ‌ها تنها می‌توان در مراسم‌ها و مجالس رسمی حضور یافت، در حالی که با ترکیب رنگی دیگر شاید این امکان وجود نداشته باشد. در حقیقت خود کت و شلوار نشان دهنده رسمی بودن استایل شما نیست، بلکه ترکیب رنگی آن و اکسسوری های مختلفی که استفاده می‌کنید، میزان رسمی بودن و یا غیر رسمی بودن شما را تعیین می‌کنند.

 

پوشیدن کت و شلوار با رنگی متفاوت

 

به طور کلی در صورتی که شما از نحوه ست و ترکیب کردن رنگ‌ها اطلاع داشته و مهارت انجام این کار را نیز داشته باشید، خواهید توانست هر رنگ کت و شلواری را به تن کنید. به عنوان مثال رنگ بنفش، رنگی نیست که به صورت سنتی به عنوان رنگ کت و شلوار رسمی آقایان مورد استفاده قرار بگیرد. حالا نه تنها بنفش، بلکه می‌توان به رنگ‌های بادمجانی، بورگاندی، گوجه‌ای، رنگ لعل، و یا مأوی نیز اشاره کرد.

اما بهتر است به یاد داشته باشید که تمامی این عوامل از ارزش این حقیقت کم نمی‌کند که اگر شما آن را به درستی و با اصول بپوشید کاملاً هم عادی و ایده آل به چشم خواهد آمد و مشکلی برایتان ایجاد نخواهد کرد.

شاید در همان گام نخست، پوشیدن یک کت گوجه‌ای، شما را در جایگاه یک فرد فوق مدرن قرار دهد. چرا که کمی متفاوت است و طول می‌کشد تا چشم همه به آن عادت نماید. اما مطمئناً آقایانی که با اصول اولیه کت و شلوار پوشیدن آشنایی دارند و اقدام به پوشیدن کت و شلوار با رنگی متفاوت می‌کنند، از تست کردن هر گونه از این رنگ‌ها هراسی ندارند و خواهند توانست با وجود رنگ‌هایی غیر مرسوم بسیار شیک و جذاب به نظر برسند.

خرید انواع کت و شلوار مردانه

نکته
شما می‌توانید برای در امان ماندن از حالت بچه گانه و تیزی این رنگ‌ها، کمی شدت این رنگ‌ها را کم نمایید. به عنوان مثال می‌توانید کت و شلوارهایی به رنگ زیتونی یا شرابی به تن کنید. اما هنوز هم به دلیل این که رنگ کت شما خیلی به چشم می‌آید، پس باید سعی نمایید تا پیراهن، کفش‌ها، پوشت و حتی ساعت خودتان را خیلی ساده‌تر انتخاب کنید.

در واقع پیراهن شما می‌بایست خیلی ملایم‌تر و بی صداتر و با تناژی کمتری از بنفش کتتان باشد. البته منظور ما از مفهوم ساده، رنگی خسته کننده نیست. به طور مثال می‌توانید سعی کنید تا کت بنفش خود را با کتانی‌های قهوه‌ای روشن ست و ترکیب نمایید.

برای خرید کت و شلوار فاستونی مطهری کلیک کنید .

از اینکه تا انتهای مقاله  چگونه با پوشیدن کت و شلوار با رنگی متفاوت خوشتیپ به نظر برسیم؟” همراه وبلاگ لومنز بودید از شما سپاسگزاریم. امیدواریم مطالب و نکات گفته شذه مورد رضایت شما قرار گرفته باشد. شما می‌توانید با مراجعه به مقالات موجود در این وبسایت اطلاعات بسیار کاربردی در رابطه با خرید لباس مردانه به دست آورید. تا از این طریق به خوش پوشی و شیک پوشی خود کمک کنید.

مطالب مرتبط:

1.پولدارا خوشتیپ هستن یا خوشتیپ ها پولدار؟

2.آنچه باید درباره کت و شلوار اداری بدانیم

3.قوانینی که حین پوشیدن کت و شلوار باید رعایت کنیم

منبع:چگونه با پوشیدن کت و شلوار با رنگی متفاوت خوشتیپ به نظر برسیم؟

 

بعد      قبل

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید