10 استایلی که تو دانشگاه میتونی همرو جذب خودت کنی

جذب دیگران

استایل دانشجویی مردانه مانند دیگر استایل ها ویژگی‌های خاص خودش را دارد. استایلی که انتخاب می‌کنید باید راحت و در عین حال شیک و جذاب باشد. در ماه‌های تحصیلی شما زمان‌های زیادی را در روز در دانشگاه به سر می‌برید و باید لباسی که می‌پوشید برایتان راحت و کارآمد بوده و در عین حال رنگ و فرمش هم با درس کد‌های دانشجویی هماهنگی داشته باشد.

آیتم‌های اسپرت و کژوال از جمله پرکاربرد‌ترین آیتم‌ها در استایل دانشجویی هستند و استایل کژوال اسمارت و نیمه‌رسمی هم می‌تواند برای استایل دانشجویی استایل مناسبی باشد. درماه‌های سرد سال بهتر است استایل شما لایه لایه باشد تا بتوانید در کلاس‌های درس لباس‌های گرمتان را در بیاورید و در بیرون کلاس و محوطه‌ی دانشگاه و خیابان لباس گرم داشته باشید. بر طبق همین ویژگی‌ها، در این مطلب ۱۰ ست دانشجویی جذاب مردانه را برایتان معرفی کرده‌ایم. از این ست‌های دانشجویی مردانه می‌توانید برای استایل‌تان الهام بگیرید و استایلی راحت و کاربردی و در عین حال جذاب برای روزهای دانشگاه داشته باشید؛ با ما در مجله‌ی دیجی‌استایل همراه شوید.

۱. ست کژوال با پیراهن چهارخانه برای استایل دانشجویی مردانه

ست کژوال با پیراهن چهارخانه

 

پیراهن‌های چهارخانه یکی از آیتم‌های مناسب برای استایل دانشجویی مردانه هستند. این پیراهن‌ها را هم می‌‎توانید به تنهایی بپوشید و هم این که آن را به صورت لایه لایه استایل کنید. می‌توانید در زیر پیراهنتان یک تی‌شرت بپوشید و دکمه‌هایتان را باز بگذارید. در این ست دانشجویی راحت و خنک که برای روزهای گرم سال مناسب است انتخاب ما یک پیراهن چهارخانه نخی به رنگ سبز اقیانوسی روشن خواهد بود که با یک تی‌شرت مردانه سفید و یک شلوار کتان سبزآبی تکمیل می‌شود.

کوله‌پشتی یکی از ضروری‌ترین آیتم‌ها برای استایل دانشجویی است. با داشتن یک کوله‌پشتی باکیفیت و مقاوم می‌توانید کتاب‌های درسی، جزوات، لپ‌‌تاپ و تبلت‌تان را در دانشگاه حمل کنید. برای انتخاب کوله‌پشتی رنگ‌های خنثی و هم چنین طیف رنگی کرم گزینه‌های مناسبی هستند؛ چراکه با پالت‌های رنگی مختلف ست می‌شوند. انتخاب ما برای این پالت رنگی یک کوله‌پشتی کرم‌ رنگ است که می‌توانید آن را با یک کفش روزمره‌ی کرم ست کنید. در نهایت یک ساعت کژوال با بند و صفحه‌ی کرم، یک دستبند چرمی و یک عینک آفتابی اسپرت تکمیل‌کننده‌ی ست دانشجویی کژوال هستند.

۲. ست دانشجویی اسپرت برای فصل‌های گرم و معتدل سال

ست دانشجویی اسپرت برای فصل‌های گرم و معتدل سال

پیراهن‌های شمبری اغلب با جین اشتباه گرفته می‌شوند، اما این پارچه‌ها در اصل یک نوع پارچه‌ی کتان هستند که از تارهای رنگی و پود سفید تهیه می‌شوند و از جین به طرز چشم‌گیری سبک‌ترند و قابلیت تنفس بیشتری دارند. پارچه‌های شمبری مانند جین‌ها اغلب با تناژهای آبی تولید می‌شوند. در این ست دانشجویی مردانه هم به سراغ یک پیراهن شمبری رفته‌ایم. این پیراهن‌ها برای استفاده روزمره در فصل های گرم سال بسیار عالی‌اند و می‌‎توانید آن را با انواع شلوار کتان و جین ست کنید.

این پیراهن زیبا را به تنهایی هم می‌توانید در استایلتان ست کنید، اما اگر می‌خواهید استایل لایه لایه داشته باشید یک تی‌شرت سفید طرح‌دار در کنار این پیراهن خنک و راحت مردانه گزینه مناسبی به نظر می‌رسد. در نهایت یک کفش کتانی سفید، یک کوله‌پشتی سرمه‌ای، یک عینک اسپرت ویفری و یک ساعت اسپرت از برند اسکمی تکمیل‌کننده‌ی این استایل اسپرت و جذاب دانشجویی مردانه هستند.

۳. ست کژوال اسمارت دانشجویی برای روزهای پاییزی

ست کژوال اسمارت دانشجویی برای روزهای پاییزی

 

کژوال اسمارت استایلی نیمه‌رسمی محسوب می‌شود که در عین راحتی و کارآمد بودن جلوه‌ای شیک به شما خواهد داد. انتخاب یک پالت رنگی هوشمندانه و خاص در کنار اکسسوری‌های جذاب باعث می‌شود استایل شما از یک استایل کژوال معمولی به استایل کژوال اسمارت تبدیل شود.

در این ست دوست‌داشتنی دانشجویی که برای روزهای پاییزی مناسب است پالت رنگی سفید همراه با رنگ‌های نود انتخاب ما خواهد بود. همان‌طور که گفتیم استایل لایه لایه یکی از ویژگی‌های استایل‌های دانشجویی است؛ بنابراین در این استایل جذاب انتخاب ما یک پلیور کرم طرح‌دار با جنس کتان از برند بادی اسپینر است و به عنوان لایه زیرین، یک پلوشرت سفید نخی در نظر گرفته شده است. ترکیب پولوشرت‌های یقه‌دار همراه با پلیور یک ترکیب جذاب لایه لایه در استایل پاییزی شیک محسوب می‌شود.

با توجه به پالت رنگی انتخابی یک شلوار کتان به رنگ بژ، نیم‌بوت جیر قهوه‌ای، یک ساعت جذاب شیک با بند جیر و یک کیف دستی چرم طبیعی بسیار زیبا و خوش‌دوخت از برند بارثاوا این استایل کژوال اسمارت و شیک را تکمیل می‌کنند.

۴. استایل اسپرت پاییزی با پالت رنگی طوسی و سفید

استایل اسپرت پاییزی با پالت رنگی طوسی و سفید

ستایل بعدی انتخابی ما یک استایل اسپرت پاییزی است که پالت رنگی طوسی و ذغالی دارد. در درس‌کد دانشجویی به خصوص در ایران، رنگ‌های خنثی و تیره به جای رنگ‌های شاد توصیه می‌شوند و حتی بعضی دانشگاه‌ها محدودیت‌هایی را هم در خصوص رنگ‌های مجاز در دانشگاه دارند. با توجه به همین نکات پالت رنگی طوسی و ذغالی در ترکیب با سفید یکی از پالت‌های رنگی پیشنهادی برای استایل دانشجویی است.

یک تی‌شرت راه‌راه سفید و مشکی، یک جین ذغالی خوش رنگ همراه با یک سوییشرت طوسی روشن پنبه‌ای از برند آریان نخ‌بافت آیتم‌های اصلی انتخابی ما در این ست اسپرت دانشجویی هستند که در نهایت با یک کفش کتانی سفید و طوسی، یک کوله‌ی ذغالی طرح‌دار، یک ساعت اسپرت متالیک و یک عینک آفتابی ویفری جذاب تکمیل می‌شوند.

۵. استایل کژوال اسمارت دانشجویی با ژیله

استایل کژوال اسمارت دانشجویی با ژیله

 

جلیقه‌های بافت که اصطلاحا ژیله نامیده می‌شوند، چندین سال است که هم در استایل مردانه و هم در استایل زنانه دوباره ترند شده‌اند. این جلیقه‌ها یکی از آیتم‌های جذاب و خاص در استایل کژوال اسمارت محسوب می‌شوند که به راحتی می‌توان آن‌ها را با پیراهن‌های مردانه ست کرد و یک استایل جذاب و خاص ساخت.

در این ست دانشجویی خاص و جذاب هم یک ژیله‌ی مردانه به رنگ بژ روشن با الیاف نخی از برند کیکی رایکی را انتخاب کرده‌ایم که با یک پیراهن مردانه سفید و جذب نخی ست می‌شود. این ست جذاب و خاص را با یک شلوار کبریتی به رنگ بژ تیره و از جنس الیاف نخی و لاکرا تکمیل می‌کنیم که یک آیتم مناسب برای استایل‌های دانشجویی محسوب می‌شود.

با توجه به پالت رنگی انتخاب شده، یک کفش روزمره‌ی جیر به رنگ شتری، یک کیف چرمی رو دوشی به رنگ قهوه‌ای، یک ساعت نیمه‌رسمی با بند چرم قهوه‌ای برای این ست دانشجویی شیک انتخاب می‌شود و در نهایت یک عینک آفتابی با قاب گرد می‌تواند تکمیل‌کننده‌ی این استایل دانشجویی کژوال اسمارت باشد.

۶. ست دانشجویی هنری و خاص

ست دانشجویی هنری و خاص

همان‌طور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، استایل‌های دانشجویی محدودیت‌های خاص خود را دارند؛ شما هر نوع طرح و رنگی را نمی‌توانید در دانشگاه بپوشید، اما برای این که در عین رعایت کردن کدهای استایل دانشجویی بتوانید استایل شخصی خاص خودتان را داشته باشید، می‌توانید از اکسسوری‌های خاص استفاده کنید. به عنوان مثال کلاه لئونی یا کلاه داکر یکی از آیتم‌های جذاب استایل هنری است که می‌توانید آن را با دیگر اکسسوری‌های خاص مانند دستبندهای چرمی، گردنبندهای مهره‌ای و… تکمیل کنید.

در این ست دانشجویی هنری و خاص یک پیراهن جلو بسته و خنک و راحت را با شلوار جین، اکسسوری‌های هنری، یک کفش جیر طوسی روشن و کیف چرمی طوسی بسیار خوش‌دوخت را با کلاه داکر یا کلاه لئونی ست کرده‌ایم. به خاطر داشته باشید که یکی از بهترین آیتم‌ها برای ست کردن با کلاه داکر عینک‌های آفتابی دور گرد هستند.

۷. استایل دانشجویی مردانه با جلیقه‌ی پافر

استایل دانشجویی مردانه با جلیقه‌ی پافر

 

جلیقه‌های پافر برای استایل اسپرت دانشجویی بسیار مناسب‌اند؛ از این جهت که هم جلوه‌ی جذابی در استایل شما دارند و هم جزو آیتم‌هایی هستند که در استایل‌های لایه لایه بسیار کاربردی‌اند. به ویژه در پاییز، آخر زمستان و ابتدای بهار، جلیقه‌های پافر می‌توانند بسیار کاربردی باشند.

در استایل‌های مردانه اسپرت می‌توانید جلیقه‌های پافر را با تی‌شرت و یا پیراهن‌های مردانه ست کنید؛ به ویژه پیراهن‌های چهارخانه انتخاب خوبی برای ست کردن با پافر هستند. در این ست دانشجویی اسپرت و جذاب یک جلیقه پافر را با یک پیراهن مردانه چهارخانه، یک شلوار جین جذب طوسی، یک نیم‌بوت جیر طوسی و یک کوله‌پشتی ذغالی طرح‌دار ست کرده‌ایم.

۸. استایل دانشجویی مردانه‌ی نیمه‌رسمی

استایل دانشجویی مردانه‌ی نیمه‌رسمی

استایل رسمی مناسب دانشگاه نیست، اما اگر به استایل‌های رسمی‌تر علاقه‌مندید می‌توانید به سراغ استایل‌های نیمه‌رسمی بروید. ترکیب پیراهن مردانه، شلوار پارچه‌ای راسته و کفش کالج یک ترکیب نیمه‌رسمی و مناسب برای دانشگاه محسوب می‌شود و در فصل‌های سردتر سال می‌توانید یک ژاکت نیمه‌رسمی را هم به استایلتان اضافه کنید. به خاطر داشته باشید که اگر استایل دانشجویی شما نیمه ‌رسمی است، نمی‌توانید از کوله‌پشتی استفاده کنید بلکه باید به سراغ کیف‌های دستی بروید.

در این ست دانشجویی نیمه‌رسمی یک پیراهن راه‌راه جذب مردانه، یک شلوار پارچه‌ای خاکستری روشن و یک ژاکت خاکستری بافت آیتم‌های اصلی را تشکیل می‌دهند و یک کمربند طوسی جیر، یک ساعت با بند فلزی رسمی، یک عینک دودی فریم فلزی و یک کیف چرمی طوسی جیر و یک کفش کالج خاکستری اکسسوری‌های تکمیل‌کننده‌ی این  استایل هستند.

۹. استایل دانشجویی مردانه با پالت رنگی روشن برای روزهای گرم سال

استایل دانشجویی مردانه با پالت رنگی روشن برای روزهای گرم سال

 

پیش‌تر اشاره کردیم که در کدهای لباس دانشجویی در ایران رنگ‌های شاد و بولد با توجه به قوانین دانشگاه‌ها چندان کارایی ندارند، اما این به آن معنا نیست که در استایل‌های دانشجویی نمی‌توانید رنگ‌های روشن بپوشید.

در ماه‌های گرم سال رنگ‌های روشن با انعکاس نور به جای جذب آن موجب می‌شوند که بدنتان خنک تر بماند و پالت‌های رنگی ترکیبی کرم، سفید و بژ انتخاب‌های خوبی برای استایل دانشجویی محسوب می‌شوند.

در این ست دانشجویی مردانه به سراغ پالت رنگی بژ رفته‌ایم و تناژ های مختلف رنگ بژ را با یکدیگر ترکیب کرده‌ایم. یک تی‌شرت کلاه‌دار سفید به همراه یک پیراهن مردانه کتان و یک شلوار کتان به رنگ بژ انتخاب‌های اصلی ست ما هستند که با اکسسوری‌هایی جذاب و خاص همچون یک عینک آفتابی ویفری بژ، ساعت اسپرت با بند جیر قهوه‌ای روشن، یک کفش روزمره‌ی جیر به رنگ بژ روشن و یک کوله‌پشتی با همین تناژ رنگی ترکیب می‌شوند.

۱۰. استایل سیاه و سفید دانشجویی کژوال اسپرت

استایل سیاه و سفید دانشجویی کژوال اسپرت

 

یکی از ساده‌ترین ترکیب‌های رنگی برای ست کردن در استایل‌های مختلف ترکیب رنگی سیاه و سفید است؛ ترکیبی هماهنگ که می‌تواند در عین سادگی بسیار شیک و چشم‌نواز باشد. اگر نمی‌دانید برای رفتن به دانشگاه چه بپوشید و چه رنگ‌هایی را با هم ست کنید، یکی از ساده‌ترین انتخاب‌های برایتان استایل سیاه و سفید است.

در این ست کژوال اسپرت سیاه و سفید یک پیراهن ذغالی تیره از جنس کتان را با یک جین ذغالی و یک تی‌شرت طرح‌دار مشکی و سفید نخی ست کرده‌ایم. در نهایت اکسسوری‌های تکمیل‌کننده‌ی این استایل دانشجویی، یک کوله‌پشتی مشکی و طوسی، یک کتانی سفید و مشکی، یک ساعت اسپرت با بند سیلیکونی مشکی و یک عینک ویفری اسپرت خواهند بود.

و در آخر

در این مقاله ۱۰ استایل دانشجویی مردانه را برایتان پیشنهاد کرده‌ایم. با الهام از این استایل‌های جذاب می‌توانید ست‌های جذاب و راحتی را برای روزهای دانشگاه بسازید. هر چند با توجه به درس‌کد‌های دانشجویی در ایران محدودیت‌هایی برای استایل شما وجود دارد، اما با استفاده از اکسسوری‌های جذاب و در عین حال چیدمان درست لباس‌ها و پالت‌های رنگی مناسب می‌توانید استایل‌هایی جذاب و دوست‌داشتنی برای خودتان بسازید و بدرخشید.

 

مطالب مرتبط:

1.کت شلوار و انواع مدل آن

2.کاربردی ترین نکته در مورد لباس سایز بزرگ مردانه

3.بهترین رنگ کت و شلوار مردانه اداری و مجلسی

 

بعد         قبل 

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید