راهنمای سبک کت و شلوار مردانه

شاید وقتی از دور به کت و شلوار نگاه میکنیم همگی یکسان به نظر میرسند . اما وقتی بیشتر وارد جزئیات آن می شویم متوجه تفاوت های آن و حتی این که در هر مکان و زمان از چه کت و شلواری باید استفاده کنیم را متوجه می شویم .

سه سبک اصلی کت و شلوار 

سه سبک اصلی کت داریم که هر یک برای موقعیت مناسب خود بسیار عالی است .

1. کت و شلوار دو تکه

کت و شلوار دو تکه ابتدایی ترین نوع کت و شلوار است که از کت کت و شلوار و شلوار همسان تشکیل شده است. این نوع کت و شلواری است که ممکن است در یک مصاحبه شغلی بپوشید. در محیط های تجاری، معمولاً کت و شلوار مشکی، خاکستری یا سرمه ای با کراوات می پوشید.

2. کت و شلوار سه تکه

یک کت و شلوار سه تکه از یک کت و شلوار کت و شلوار همسان به اضافه یک جلیقه تشکیل شده است. این کت و شلوار مناسب برای مراسم عروسی و مناسبت های خاص در محل کار است.

3. تاکسیدو

کت و شلوار تاکسیدو ، کت و شلوار مخصوص مناسبتی است که از یک کت مشکی یا آبی نیمه تیره فقط با یک دکمه و یک شلوار همسان تشکیل شده است که با پاپیون پوشیده می شود. در مراسم‌هایی با لباس‌های کراوات مشکی لباس‌های تاکسیدو بپوشید.

چهار نکته ای که هنگام خرید کت و شلوار باید در نظر بگیرید

شش ویژگی متمایز وجود دارد که بین کت و شلوارها متفاوت است.


1. دکمه ها

کت و شلوار ها تنها دارای یک یا دو یا سه دکمه هستند و به مراتب رایج ترین نوع کت هستند. یک سری از کت و شلوار های خاص تر و رسمی تر هستند که دارای شش دکمه هستند. کت های تاکسیدو فقط یک دکمه دارند.



2. چاک

چاک ها شکاف هایی در پایین کت و شلوار هستند که امکان تحرک و جریان هوا را فراهم می کنند. کت های تک چاک دارای یک شکاف در پشت کت هستند. کت های دوچاک دارای دو شکاف در پشت کت هستند. بسیاری از کت و شلوارهای بدون هواکش به سبک ایتالیایی اصلاً شکافی ندارند.

 

3. جیب ها

 جیب های جت دار در آستر کت و شلوار با یک شکاف باریک در دهانه قرار می گیرند. جیب های فلپ جیب های پرتاب شده ای هستند که دارای یک پارچه پارچه ای هستند که دهانه جیب را می پوشاند. جیب‌های وصله‌ای از یک تکه پارچه که به جلوی کت و شلوار وصل شده ساخته می‌شوند - آنها کمترین نوع جیب هستند. از نظر موقعیت مکانی، یک جیب سینه در سمت چپ بالای جلوی یک کت کت و شلوار قرار دارد (این جایی است که یک مربع جیب می رود)، و جیب های باسن در یک راستا با دکمه پایین قرار می گیرند.

4. خیاطی

خیاطی می تواند بین کت و شلوار نامناسب و کت و شلوار فوق العاده تفاوت ایجاد کند. شما می توانید کت و شلواری را که از فروشگاه خریداری کرده اید متناسب با تیپ بدنی خود داشته باشید، یا می توانید از یک خیاط با تجربه بخواهید که یک کت و شلوار سفارشی را فقط برای شما بسازد. وقتی نوبت به تناسب می رسد، چند گزینه وجود دارد. کت و شلوار باریک نزدیک به بدن بریده می شود، در حالی که لباس های کلاسیک فضای بیشتری در اطراف کمر، سینه و پاها ایجاد می کند. کت و شلوارهای مدرن جایی در این بین قرار می گیرند و تحرک بیشتری نسبت به لباس های باریک ارائه می دهند بدون اینکه به اندازه لباس های کلاسیک گشاد شوند.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید