کت و شلوار دومادی مد سال 2023

کت و شلوار دومادی امسال چی مده ؟؟

کم کم تابستون تموم شد و فصل خاستگاری ، ازدواج ، عقد و عروسی داره شروع میشه . بازم دق دقه داماد های گلمون این که لباس چی بپوشیم که توی جمع خاص و شیک به نظر برسیم . 

حالا مجموعه لومنز با تحقیق و بررسی کت و شلوار دومادی سال 2023 یه سری پیشنهاد فوق العاده براتون داره .

کت و شلوار و جلیقه دومادی Tiny Way لومنز

کت و شلوار دومادی Tiny Way یکی از پیشنهاد های لومنز به شماست . یه دست کت و شلوار کامل و خوش پوش که توی تن به شما یه جذابیت زیبایی می بخشه . این کت و شلوار دومادی سه تیکه داره کت و شلوار و جلیقه یه طرح راه ریزی ام داره که به قشنگی این کت افزوده . این کت و شلوار دامادی از پارچه 65 درصد پلی استر 33 درصد ویسکوز و 2 درصد هم لاکرا تشکیل شده است . وجود لاکرا در این کت و شلوار دومادی باعث می شود کار به تن شما فیت تر وایسه تا جلوه ی بهتری داشته باشه . 

کت و شلوار و جلیقه Tiny Way لومنز کد 002

کت و شلوار دومادی دبل برس لومنز

یکی دیگه از کت و شلوار دومادی های لومنز کت و شلوار 6 دکمه دبل برس لومنزه . این کت و شلوار به عنوان یکی از مد های کت و شلوار سال 2023 انتخاب شده است . سبک اروپایی که این محصول داره برای کسانی که هیکل رو فرمی دارن بسیار عالیه و به جد میتونم بگم سبک نمونه این کت و شلوار دومادی رو هر جایی نمیتونید پیدا کنید . پارچه این کت و شلوار دومادی پارچه دو طرف کشه که توی تن جذب و فوق العاده است . برعکس کار بالا این کار ساده و بدون طرحه که برای این محصول یک حسنه چون این کار ساده اش یه چیز دیگه است . این کت و شلوار فرم اسلیم فیت داره و یقه اش انگلیسیه . این بگم تا حجت این کارو تموم کنم . پایین این کت و شلوار دومادی گوشه راسته و روی هم میوفته این سبک از کار به تازگی مد شده پیش نهاد میدم حداقل یه بار تن بزنید تا ببیند چی هست .

کت شلوار دبل برس LOMENZ

کت شلوار دومادی نیوباندا ترک

کت و شلوار دومادی نیوباندا پارچه ترک تن خور حرفه ای سه تا رنگ مخصوص داماد داره . یه مشکی یه طوسی یه صدفی مخصوص کسایی که روشن دوست دارن . این کار هم مثل کار های بالا سه تیکه است . کت و شلوار و جلیقه یه ست بی نظیر برای دوماد های گلمون . پارچه این کت و شلوار دو طرف کشه یه کار اسلیم فیت جذب به تن یه استایل لاکچری از شما رو به نمایش میزاره . این کار یه دکمه است و یه چاک داره . یقه این کار اینگلیسیه و یه سبک اروپایی خیلی شیک داره . 

کت شلوار نیوباندا ترک رنگ مشکی

کلی کار دیگه ام داریم یه سر به فروشگاه لومنز بزن تا یه کت و شلوار دومادی عالی خرید کنی . اینم بگم لومنز ضمانت کیفیت داره یعنی از بابت کیفیت خیالتون راحته فقط یادتون نره سلیقه عروس خانومو قبلش بپرسی اینم یه نکته حرفه ای که یادتون دادم . 

مطالب مرتبط:

1.جدید ترین مدل های کت و شلوار سال 2021

2.نکته ای مهمی که چرا باید کت و شلوار بپوشیم

3.بهترین رنگ کت و شلوار مردانه اداری و مجلسی

منابع:

lomenzco

 

بعد         قبل 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید