کت و شلوار فاستونی مطهری و انواع طرح کت شلوار

کت و شلوار فاستونی مطهری

پارچه کت و شلوار مطهری پارچه فاستونی مطهری است . فاستونی مطهری یکی از مدل های فاستونی های ایرانی است که جز یکی از عالی ترین پارچه های فاستونی می باشد.

پارچه فاستونی مطهری از ترکیب پشم طبیعی و پلی استر ویسکوز تشکیل می شود . در پارچه فاستونی مطهری از 45 درصد پشم طبیعی و 55 درصد پلی استر است و بافت اصلی آن ساده ،تارو پودی وبسیار ریز بافت می باشد.

یک از دلایل که این پارچه را بسیار عالی برای کت و شلوار می دانند استحکام و اتو پذیری بالا آن است . نکته بعدی ضخامت این پارچه است که باعث می شود وزن کت و شلوار متوسط باشد که برای تمامی وصول قابل استفاده باشد .

کت و شلوار های فاستونی مطهری را میتوان هم با دست و هم ماشین لباسشویی شست . برای شست سعی کنید از مایع های لباسشویی یا مواد استاندارد استفاده نمایید .

انواع طرح کت و شلوار فاستونی مطهری

کت و شلوار های فاستونی مطهری در طرح های متفاوت است و هر یک برای شما شما یک استایل شیک و درجه یک می سازد . برای آشنایی با طرح های آن با ما همراه باشید .

کت و شلوار فاستونی مطهری طرح  دیپلمات

کالیته پارچه این کت و شلوار فاستونی مطهری زمینه های راه راه های درشت دارد که با فاصله یکسان و منظم از یکدیگر در کنار هم قرار دارند . از این کالیته برای کت و شلوار های سازمانی ، کت و شلوار اداری ، کت و شلوار روزمره و جلسات رسمی حتی مهمانی نیز استفاده می شود . از این کار میتوان به عنوان یک کار سنگین برای خاص پوشان نام برد .

کت و شلوار فاستونی مطهری طرح  پیچازی

کالیته این کت و شلوار فاستونی مطهری زمینه های چهار خونه چهار خونه در هم ادغام شده دارد که با در کنار هم قرار گرفتن چهار خونه ها یک نمای بسیار شیک به کت و شلوار می دهد .از این کالیته برای کت و شلوار های شرکتی ، کت و شلوار های ست برای مجموعه ، روزمره و حتی کت و شلوار قرار کاری نیز از آن استفاده کرد .

پر طرفدار ترین رنگ  کت و شلوار فاستونی مطهری

کت و شلوار های فاستونی مطهری در رنگ های بسیار زیادی است . هر رنگ آن به اندازه خود پر طرفدار است اما با بررسی خرید چند سال اخیر یک سری از فروشگاه های سراسر کشور میتوان سه رنگ را به عنوان پر طرفدار ترین رنگ های کت و شلوار فاستونی مطهری دانست .

کت و شلوار فاستونی مطهری رنگ مشکی 

رنگ مشکی کت و شلوار فاستونی مطهری یکی از پر طرفدار های این کت و شلوار است . زیرا از آن میتوان در همه مناسبت ها و مکان ها استفاده کرد . کت و شلوار فاستونی مطهری رنگ مشکی برای کت و شلوار دامادی بسیار عالی است و به تعداد بالایی خرید شده است .

کت و شلوار فاستونی مطهری رنگ طوسی

رنگ طوسی کت و شلوار فاستونی مطهری که رکورد دار رنگ در این کت و شلوار است . رنگی بسیار سنگین قابل از 

آنجا که طوسی رنگ خنثی است قابل ست با انواع رنگ ها و حتی شلوار های متفاوت دیگر است . اگر یک کت و شلوار اداری یا حتی برای است استفاده روزمره میخواین پیشنهاد ما به شما این رنگ است . 

نکته مهم خرید کت و شلوار فاستونی مطهری

متاسفانه خیلی از افراد سو جو از نداشتن آگاهی مشتری سو استفاده می کنند . پارچه نامرغوب چینی را به اسم کت و شلوار فاستونی مطهری به دست مشتری می دهند . در خرید کت و شلوار از مرکز های معتبر و با اعتبار خرید کنید تا از کیفیت کت و شلوار خود مطمئن شوید . 

حالا که تا این جای مقاله با ما همراه بودین بهتره بدونید فروشگاه لومنز با بیش از 15 سال سابقه در زمینه کت و شلوار یکی از مراکز معتبر خرید کت و شلوار است که میتوانید با خیال راحت از کیفیت کت و شلوار خود را خرید کنید و از پشتیبانی 24 ساعته آن استفاده کنید . 

 

مطالب مرتبط:

1.جدید ترین مدل های کت و شلوار سال 2021

2.نکته ای مهمی که چرا باید کت و شلوار بپوشیم

3.بهترین رنگ کت و شلوار مردانه اداری و مجلسی

منابع:

lomenzco

 

بعد         قبل 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید