چگونه آقایان قد کوتاه خاص و خوشتیپ باشند؟

چگونه آقایان قد کوتاه خاص و خوشتیپ باشند؟

 در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با مفهوم چگونه آقایان قد کوتاه خاص و خوشتیپ باشند؟ راهکارها و نکات‌ حائز اهمیتی را عنوان کنیم. از این رو خواهشمندیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. اینکه بخواهید یک تیپ عالی بزنید و خیلی شیک پوش به نظر برسید، فقط منحصر به طرح‌ها و رنگ‌هایی که انتخاب می‌کنید، نیست. بلکه تیپ عالی یعنی شما در هر شرایطی، به بهترین شکل ممکن لباس بپوشید. داشتن بهترین تیپ وظیفه شما است و باید همیشه فردی خوش تیپ و شیک پوش باشید.

عینک طبی استفاده کنید

عینک‌های مد روز را دنبال کنید و از بینشان مناسب‌ترین و بهترین مدل را که فکر می‌کنید به شما می‌آید و مناسب شما است انتخاب کنید. بهتر است در زمان انتخاب عینک برای خود از رنگ‌های تیره و خانواده آن استفاده کنید. چون این رنگ‌ها به بیشتر افراد می‌آیند. برای انتخاب ان اکسسوری مردانه آزادی عمل دارید و می‌توانید هر رنگی را که باب میل شما است انتخاب کنید. اگر چشم‌هایتان ضعیف نیستند ولی به عینک علاقه دارید، می‌توانید عینک‌های بدون شماره را در استایل خود داشته باشید.

 

مدل مویی مناسب

آقایان قد کوتاه خوشتیپ بهتر است از مدل موهای افقی استفاده کنید. مناسب‌ترین مدل مو برای اکثر افراد همین مدل مو می‌باشد، که معمولاً به بیشتر افراد هم می‌آید و رضایتشان را جلب می کند. به شما توصیه می‌کنیم موهایتان را بلند نکنید. زیرا جلوه خوبی ندارد. همچنین استفاده از ژل و چسب مو برای موها اصلاً توصیه نمی‌شود. هرچقدر از مواد آرایشی کمتری برای موهایتان استفاده کنید بهتر و مناسب‌تر می‌باشد. فقط تا حدی استفاده کنید که یک حالت کلی به موی شما بدهد و جلوه خوبی داشته باشد.

مدل مویی مناسب

آقایون قد کوتاه نباید لباس های گشاد بپوشن

هرچقدر قدتان کوتاه‌تر باشد گشاد بودن لباستان بیشتر به چشم می‌آید. منظور ما از این جمله این نیست که لباس‌های تنگ انتخاب کنید، ولی بهتر است لباس‌هایی بپوشید که اندازه شما باشند. برای بالا پوشتان و همینطور برای شلوارتان باید به دنبال اندازه‌های دقیق باشید تا مناسب تن شما باشد. اگر غیر از این بود لباس را به دست خیاط بدهید. به زیر بغل، فاق، آستین‌ها، به قسمت پایین لباس و خلاصه قسمت‌های حساس پیراهن و شلوار خیلی بیشتر دقت کنید. اگر ورزشگاه هستید انتخاب اندازه لباس برای شما آسان‌تر خواهد بود.

مواردی که باید آقایون خوشتیپ قد کوتاه اونارو رعایت کنن 

پوشیدن لباس‌هایی که دارای راه راه‌های افقی هستند زیاد توصیه نمی‌شود. زیرا این لباس‌ها باعث می‌شوند که قد شما کوتاه‌تر به نظر بیاید. در عوض طرح‌های ساده و نقطه دار مثل طرح‌های عمودی عمل می‌کنند و چشم افراد به راحتی در آن‌ها می‌چرخد و از دیدن شما دچار خستگی نمی‌شوند، با این کار هیکل شما زیباتر دیده می‌شود. همچنین تیپ‌هایی که فقط از یک رنگ هم استفاده شده‌اند، گزینه خوبی برایتان می‌باشد.

 

ممنون از اینکه تا پایان مقاله چگونه آقایان قد کوتاه خاص و خوشتیپ باشند؟؟ ما را در مجله اینترنتی لومنز همراهی نمودید. امیدواریم که از مطالعه مطالب گفته شده نهایت لذت را برده باشید و مطالب برایتان کاربردی، مفید وآموزنده واقع شده باشند. همچنین در صورت تمایل می‌توانید برای خرید اینترنتی لباس مردانه به لینک‌های قرار داده شده مراجعه کنید. همچنین برای اطلاعات بیشتر در زمینه مد، فشن، استایل و سبک پوشش می‌توانید به لینک‌های موجود در زیر مراجعه نمایید:

 

مطالب مرتبط:

1.آیا با پوشیدن کت و شلوار با رنگ های متفاوت خوشتیپ به نظر میرسیم؟

2.نقش کت و شلوار در پرستیژ آقایان

3.قوانینی که حین پوشیدن کت و شلوار باید رعایت کنیم

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید